Over muziek in het ziekenhuis

Stichting No Guts No Glory verzorgt elke maand een muziekaal optreden op de verpleegafdeling Medische Oncologie. Het optreden is voor alle oncologische patiënten in het ziekenhuis en voor vrienden en familie.

lees meer

Sluiten

Over muziek in het ziekenhuis

Stichting No Guts No Glory verzorgt elke maand een akoestisch optreden op de afdeling Medische Oncologie. Dit kan zorgen voor afleiding, ontspanning, verbinding, stressverlaging en pijnstilling. Uit onderzoek blijkt dat door het luisteren en beleven van muziek, dit ontspanning en comfort kan bieden.

Voor wie?

Het optreden is voor alle oncologische patiënten die naar het ziekenhuis komen voor dagbehandelingen en voor hen die op de afdeling zijn opgenomen. Ook vrienden en familie zijn welkom, zodat er samen genoten kan worden van muziek. En uiteraard ook voor het zorgpersoneel, deze harde werkers verdienen wat ontspanning.


Afspraken en opnames op 26 juni gaan door

Op vrijdag 26 juni geldt code rood vanwege extreme hitte in grote delen van het land.

Heeft u een afspraak of opname in het Radboudumc? Deze gaan gewoon door, tenzij u een ander bericht ontvangt.

Kunt u niet komen vanwege de weersomstandigheden, neem dan contact op met de afdeling waar u de afspraak of opname heeft.

 

Meer informatie en adviezen? Bekijk het Nationaal Hitteplan hier.