

Over je coschap
Tijdens dit co-schap zul je werken op de polikliniek geriatrie en in de medebehandelingen op andere klinische afdelingen. Naast een algemene polikliniek is er een valkliniek waar multidisciplinair gewerkt wordt. Daarnaast is er een intensieve samenwerking met de afdeling orthopedie/traumatologie.
Melden op de eerste dag
Op de eerste dag meld je je bij het Leerhuis voor de algemene co-assistentenintroductie.
lees meerMelden op de eerste dag
Hier krijg je direct je badge en witte jas. Ook krijg je uitleg over algemene ziekenhuisregels en verplichte e-learnings. Na de algemene introductie kom je naar de polikliniek en heb je een introductiegesprek met de (waarnemend) opleider. Indien je gebruik wilt maken van tijdelijke woonruimte dan kun je hiervoor contact opnemen met het Leerhuis.
Rooster en werkzaamheden
In deze 4 weken zul je zowel op de polikliniek als in de medebehandelingen mogelijkheden hebben om mee te kijken en (deels) zelfstandig patiënten te zien.
lees meerMedewerkers
Dit zijn de medewerkers betrokken bij dit coschap.
- Mw Réka Csepan-Magyar
- Mw Hanneke van Herk
- Mw Petra Klijnsma
- Dhr Jorg Franssen (klinisch geriater)
- Mw Mahlet Beyene (klinisch geriater)
- Mw Maartje Caubo (Physician Assistent geriatrie)
Afspraken en opnames op 26 juni gaan door
Op vrijdag 26 juni geldt code rood vanwege extreme hitte in grote delen van het land.
Heeft u een afspraak of opname in het Radboudumc? Deze gaan gewoon door, tenzij u een ander bericht ontvangt.
Kunt u niet komen vanwege de weersomstandigheden, neem dan contact op met de afdeling waar u de afspraak of opname heeft.
Meer informatie en adviezen? Bekijk het Nationaal Hitteplan hier.