Nieuws Onze olifant gaat verhuizen!

28 augustus 2019

Onze huis-olifant verhuist op donderdag 29 augustus van het Auditorium naar Tandheelkunde, waar hij nadat hij weer is opgebouwd weer in volle glorie bezoekers welkom zal heten.

De olifant kan niet in z’n geheel worden verplaatst, maar wordt eerst uit elkaar gehaald. Kunstenaar János Bittenbinder demonteert de olifant zelf. Ook bouwt hij hem bij Tandheelkunde weer op.

De olifant is sinds 1985 een blikvanger in ons umc, en velen binnen en buiten het ziekenhuis kennen hem.


Meer informatie

Meer nieuws


Afspraken en opnames op 26 juni gaan door

Op vrijdag 26 juni geldt code rood vanwege extreme hitte in grote delen van het land.

Heeft u een afspraak of opname in het Radboudumc? Deze gaan gewoon door, tenzij u een ander bericht ontvangt.

Kunt u niet komen vanwege de weersomstandigheden, neem dan contact op met de afdeling waar u de afspraak of opname heeft.

 

Meer informatie en adviezen? Bekijk het Nationaal Hitteplan hier.